MANAGER DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

 

NESSE to lider usług doradczych i rozwojowych HR, pracujemy z największymi korporacjami w Polsce i na świecie. Rozwój wpisany jest w Nasze DNA, dlatego szukamy osób dynamicznych, zaangażowanych, kreatywnych i otwartych na uczenie się.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW - WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE:

 
  • obsługa dotychczasowych i nowych Klientów

  • budowanie długotrwałych relacji handlowych

  • sprzedaż usług szkoleniowych w sektorze b2b

  • tworzenie indywidualnych ofert dla Klientów biznesowych

  • profesjonalne przygotowywanie ofert i prezentacja oferty handlowej firmy

  • obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji handlowych

WYMAGANIA:

 
  • doświadczenie w sprzedaży, obsłudze Klienta lub dziale personalnym

  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientem

  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole

  • znajomość pakietu MS Office

  • wyższe wykształcenie

  • dyspozycyjność, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność

  • wysoka kultura osobista

  • samodzielność, systematyczność oraz inicjatywa i konsekwencja

  • komunikatywność i rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • rzetelność

  • terminowość

  • dbałość o szczegóły

MILE WIDZIANE:

  • osoby z doświadczeniem w pracy w firmie szkoleniowej, doradczej

  • wiedza z zakresu HR i/lub umiejętności miękkich

  • ukończona szkoła trenerska

OFERUJEMY:

 
  • pracę w stabilnej firmie w miłej atmosferze w doświadczonym zespole

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji

  • możliwość udziału w szkoleniach oferowanych przez firmę

  • możliwość budowania i zarządzania zespołem

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia