MANAGER DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
NESSE to lider usług doradczych i rozwojowych HR, pracujemy z największymi korporacjami w Polsce i na świecie. Rozwój wpisany jest w Nasze DNA, dlatego szukamy osób dynamicznych, zaangażowanych, kreatywnych i otwartych na uczenie się.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW - WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE:
obsługa dotychczasowych i nowych Klientów
budowanie długotrwałych relacji handlowych
sprzedaż usług szkoleniowych w sektorze b2b
tworzenie indywidualnych ofert dla Klientów biznesowych
profesjonalne przygotowywanie ofert i prezentacja oferty handlowej firmy
obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji handlowych
WYMAGANIA:
doświadczenie w sprzedaży, obsłudze Klienta lub dziale personalnym
umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientem
umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole
znajomość pakietu MS Office
wyższe wykształcenie
dyspozycyjność, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
wysoka kultura osobista
samodzielność, systematyczność oraz inicjatywa i konsekwencja
komunikatywność i rozwinięte umiejętności interpersonalne
rzetelność
terminowość
dbałość o szczegóły
MILE WIDZIANE:
osoby z doświadczeniem w pracy w firmie szkoleniowej, doradczej
wiedza z zakresu HR i/lub umiejętności miękkich
ukończona szkoła trenerska
OFERUJEMY:
pracę w stabilnej firmie w miłej atmosferze w doświadczonym zespole
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji
możliwość udziału w szkoleniach oferowanych przez firmę
możliwość budowania i zarządzania zespołem
atrakcyjne warunki zatrudnienia