90% treningi.png
 

Dzięki stworzonym w Nesse i stale doskonalonym efektywnym programom rozwojowym pomagamy naszym klientom w zdobywaniu nowych umiejętności managerskich oraz rozwoju kompetencji miękkich.

Nasze programy zgrupowaliśmy w następujące obszary kompetencyjne: kompleksowe programy rozwojowe w formie różnorodnych Akademii, Narzędzia Świadomego Rozwoju oraz Badania. Klienci mogą korzystać z całego cyklu Akademii bądź wybranych modułów szkoleniowych - w zależności od potrzeb.

flagi v2.png

Pracujemy w języku polskim i angielskim

N ikonki pracy.png

Pracujemy stacjonarnie i on-line

 
business inteligence.png
 

Programy
szkoleniowe

Akademia Efektywności

Akademia Handlowca

Akademia HR

Akademia PM/LEAN

Akademia Arcymistrza Rozwoju

 
narzedzia swiadomego rozwoju.png
 

Narzędzia
Świadomego Rozwoju

Coaching

Shadowing

Mentoring

Pogotowie kompetencyjne

kadry i place.png
 

Badania

Kwestionariusz Potencjału Zawodowego  CCQ

Extended DISC

Assessment i Development Centre (AC/DC)

Badanie 180° I 360°

Nesse Treningi Interpersonalne - co nas wyróżnia?

 
Outsourcing v2.png
 

Podejście projektowe

Dla bezpieczeństwa organizacyjnego i merytorycznego. W nesse pracujemy zgodnie z zasadami cyklu Deminga:
Planuj - Działaj - Sprawdź - Popraw, co pozwala nam na ciągłe doskonalenie, minimalizowanie błędów i znajdowanie nowych rozwiązań.

harmorogram.png
 

Wysokie wyniki w badaniach

W badaniach efektywności szkoleń opieramy się na metodologii Kirkpatricka. Cieszą nas bardzo dobre wyniki  przykładowo na poziomie satysfakcji osiągamy średnio 98% zadowolenia, a na poziomie wiedzy powyżej 85% poprawnych wyników w testach. 

Elastyczne rozliczenia.png
 

Szkolenia „na miarę”

Projekt szkoleniowe poprzedzamy badaniem potrzeb i oczekiwań Klienta, które są weryfikowane na każdym etapie projektu. Zawsze jesteśmy blisko realnych sytuacji z praktyki Klienta, do których odwołujemy się podczas szkoleń.

 
business inteligence.png
 

Trenerzy, Eksperci

Trenerzy Nesse zatrudnieni na wyłączność. Wyróżniają się poziomem wiedzy i doświadczenia w swojej dziedzinie. Rekomendując Trenerów do projektów bierzemy pod uwagę jego wiedzę merytoryczną, doświadczenie i kulturę organizacyjną Klienta.

panel managera.png
 

Opinie uczestników

„Szczerze... najlepsza szkoła i najlepsi ludzie z jakimi miałem do czynienia w branży szkoleniowej! Co ciekawe z nimi spotkałem się już w dwóch organizacjach: jako młody i niedoświadczony leader, a potem jako młody manager w kolejnej. Potrafią stworzyć super warunki do przyswajania wiedzy! Idą na jakość, a nie na ilość! Serdecznie polecam!” (Uczestnik, listopad 2019 opinia zamieszczona na LinkedIn.com)

„Co podobało się najbardziej? Interaktywny sposób prowadzenia zajęć, omówienie zagadnień na przykładach, klimat, aktywny udział całej grupy.” (Uczestnik, wrzesień 2019)

Pierwsza reakcja.png
 

Wsparcie Klienta

Kilkanaście lat współpracy z wymagającymi Klientami automotive nauczyło nas elastyczności i szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby Klientów. Dla bezpieczeństwa realizacji Państwa projektu zaangażowany będzie sztab ludzi. Oferujemy wsparcie na każdym etapie projektu merytoryczne, organizacyjne i logistyczne.

 
kontrola zarzadzania.png
 

Akademia
Efektywności

Każdy pracownik posiada określony potencjał rozwojowy. Zależnie od indywidualnych umiejętności jego wykorzystania potencjał ten może być w stadium przeciętnego wykorzystania, patologii lub maksymalnej efektywności. Najwyższa efektywność nie jest jednak wynikiem poświęcenia wielkiego nakładu sił, ale takiego ukierunkowania potencjału aby przy użyciu stosunkowo prostych narzędzi osiągnąć znakomite efekty. Szkolenie ma na celu pokazanie tych narzędzi.

 

Managera

Przykładowe tematy:

  • Przywództwo i budowanie autorytetu

  • Lider w świecie VUCA

  • Zarządzanie zespołem

  • Zarządzanie zespołem rozproszonym 

  • Motywowanie

  • Warsztat budowania odporności psychicznej

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne

  • Warsztat negocjatora

  • Prowadzenie trudnych rozmów

  • Wywieranie wpływu 

  • Trening rozmów oceniających

  • Zarządzanie projektami 

  • Podejmowanie decyzji

  • Prowadzenie zebrań

  • Delegowanie zadań i rozwijanie samodzielności

Zespołu

Przykładowe tematy:

  • Jesteśmy drużyną - współpraca w zespole

  • Budowanie zaufania

  • Skuteczna komunikacja

  • Efektywny zespół - warsztat wg metodologii Lencioni’ego

  • Orientacja na wyniki w pracy zespołowej

  • Budowanie zaangażowania w zespole

  • Warsztat outdoorowy Jurajska Przygoda

Osobistej

Przykładowe tematy:

  • Komunikacja interpersonalna

  • Trening asertywności

  • Zarządzanie stresem

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne

  • Warsztat negocjatora

  • Prowadzenie trudnych rozmów

  • Wywieranie wpływu 

  • Inteligencja emocjonalna

  • Zarządzanie czasem

  • Zarządzanie projektami

 
pieniadze.png
 

Akademia
Handlowca

Akademia Sprzedaży i Akademia Kupca to projekty rozwojowe, które kompleksowo doskonalą umiejętności handlowe uczestników. Wszystkie narzędzia szkoleniowe oraz zakres merytoryczny modułów dobieramy w oparciu o realne potrzeby naszego Klienta, aby uczestnicy osiągali jeszcze lepsze wyniki w pracy zawodowej i zwiększyli swoją sprzedaż oraz zysk firmy.

 

Sprzedaży

Przykładowe tematy:

  • Trening umiejętności sprzedażowych

  • Zaawansowany warsztat sprzedażowy

  • Warsztat negocjatora

  • Negocjacje handlowe

  • Obsługa klienta

  • Trening zespołu sprzedażowego

  • Audyt zespołu sprzedażowego

  • Kierowanie zespolem sprzedażowym

Kupca

Przykładowe tematy:

  • Budowa profesjonalnej relacji z dostawcą

  • Negocjacje handlowe

  • Techniki wywierania wpływu

  • Prowadzenie trudnych rozmów

 
dostep do aktualnej wiedzy.png
 

Akademia HR

Działania w obszarze zarządzania ludźmi powinny mieć charakter długofalowy, spójny i zintegrowany. Podstawą efektywnego działania jest wiedza i umiejętności dotyczące procesów, z jakimi się spotykamy w codziennej pracy uwzględniając pełny cykl życia pracownika w organizacji od rekrutacji poprzez ocenę pracy i wspieranie rozwoju na kolejnych etapach kariery.

Akademia HR to cykl szkoleń, którego celem jest dbałość o jak najlepsze wykorzystanie potencjału tkwiącego w ludziach.

 

Specjalisty HR

Przykładowe tematy:

  • Profilaktyka wypalenia zawodowego

  • Zarządzanie wiedzą w organizacji 

  • Przeprowadzenie ocen pracowniczych 

  • System okresowych ocen pracowniczych

  • Rekrutacja i selekcja

  • Motywacja pozapłacowa

  • Zarządzanie szkoleniami 

  • Budowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami

  • Trening dla trenerów

HR Business Partnera

Przykładowe tematy:

  • Praca HRBP w praktyce

  • Controlling personalny

  • Prowadzenie trudnych rozmów

  • Zarządzanie zmianą

  • Zarządzanie międzypokoleniowe

  • Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

  • Przywództwo i zarządzanie zespołem

 
panel managera.png
 

Akademia
PM/Lean

Skuteczne wdrożenie Lean nie zaczyna się i nie kończy się na implementacji narzędzi. Fundamentem zmiany jest stworzenie kultury Lean – kultury ciągłego doskonalenia organizacji, kadry i procesów w niej zachodzących, wykorzystania potencjału drzemiącego w pracownikach wszystkich szczebli, dalekosiężnej wizji przedsiębiorstwa i współpracy z dostawcami i partnerami biznesowymi. Zrównoważony rozwój we wszystkich tych obszarach jest gwarancją skutecznego wdrożenia Lean w organizacji.

Akademia PM przeznaczona jest dla osób, które chcą posiąść umiejętności zarządzania celowymi projektami lub programami, przy optymalnym zarządzaniu zasobami (ludzkimi, materialnymi, czasowymi i sprzętowymi). Szkolenia ukierunkowane są na wykorzystanie i rozwój umiejętności zarządzania przez cele, kładą nacisk na indywidualną rolę menedżera jako realizatora założeń i gwaranta wykonania projektu, uczą specyfiki podejścia i myślenia projektowego.

 

Lean Managment

Przykładowe zagadnienia:

  • Podstawy lean manufacturing 

  • Akademia lidera lean

  • VSM mapowanie strumienia wartości 

  • Planowanie produkcji wieloasortymentowej w partiach wg. Lean

  • Kanban - kurs na logikę przepływu

  • System 5S - organizacja miejsca pracy

  • Mistrzowie 5S - jak skutecznie wdrażać i utrzymać 

  • Metodyki rozwiązania problemów, podstawy A3

  • Eliminacje zmienności w procesach - praca standardowa, budowanie i wdrażanie najlepszych metod pracy

  • SMED - skracanie czasów przezbrojeń

  • Akademia TPM - kompleksowe produktywne utrzymanie ruchu

  • Budowanie systemu KAIZEN - ciągłe doskonalenie

PM

Przykładowe zagadnienia:

  • Cykl życia projektu

  • Rola i znaczenie Managera Projektu

  • Projekt w odpowiedzi na potrzebę organizacji

  • Tworzenie zespołu projektowego

  • Komunikacja w zespole projektowym

  • Delegowanie i egzekwowanie zadań w projekcie

  • Motywowanie w projekcie

  • Planowanie i budowa harmonogramu projektu, określanie ścieżki krytycznej.

  • Kontrola projektu - weryfikacja efektów

  • Znaczenie wniosków projektu. Zarządzanie wiedzą w organizacjach

 
Przejecie obowiazkow.png
 

Akademia
Arcymistrza
Rozwoju 

Akademia Arcymistrza Rozwoju skierowana jest do osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji zarówno twardych, jak i miękkich w organizacji.

Dotyczy wszystkich, którzy prowadzą zebrania, szkolenia, kursy, instruktaże czy treningi, których celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, ile trenowanie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie czy też umiejętności planowania czasu.

Akademia Arcymistrza Rozwoju kładzie nacisk na zmianę postaw uczestników procesu rozwojowego, tak aby mieli motywację do wprowadzania zmian. Skupia się na wypracowaniu adekwatnego stylu pracy z uczestnikami, stworzeniu koszyka narzędzi trenerskich, coachingowych czy asesorskich. Z uczestnikami akademii dzielimy się najlepszymi praktykami. Skupiamy się na rozwoju praktycznych umiejętności

 

Prowadzimy Akademie:

  • Coacha

  • Asesora

  • Trenera

  • Facylitatora

  • Mentora

 

Przykładowe tematy:

  • Diagnoza obszarów wymagających rozwoju

  • Narzędzia trenerskie

  • Metody coachingowe

  • Rozwój kompetencji osobistych

  • Kontrola i zarządzanie procesem grupowym

  • Metodologia przygotowania i prowadzenia szkoleń

  • Rozwiązywanie problemów. Praca z oporem.

  • Warsztat wymiany wiedzy i doświadczenia w organizacji

  • Przygotowanie i wdrożenie systemu mentoringowego

  • Trening asesorów AC/DC

  • Projektowanie AC/DC

  • Warsztat prowadzenia wywiadów behawioralnych

 
delegacje.png
 

Narzędzia
Świadomego
Rozwoju

Narzędzia Świadomego Rozwoju to indywidualne formy wsparcia podnoszące jakość zarządzania w organizacjach i wspierające we wdrażaniu narzędzi efektywnej pracy. Skupiają się na rozwoju osobistego potencjału Klienta i możliwości wspólnego wypracowania efektywnych rozwiązań dla konkretnych wyzwań stojących przed Managerem. W zależności od potrzeb dobieramy adekwatny mix narzędzi świadomego rozwoju.

 

Coaching

Coaching to nie doradztwo, to nie pakiet gotowych rozwiązań. Jest to poszukiwanie optymalnych dla siebie i firmy dróg rozwoju. Coach przez celowo zadawane pytania stwarza szansę na zupełnie inne spojrzenie na sytuację.

Coaching koncentruje się na tym, co jest teraz oraz ukierunkowuje na przyszłość i na rezultaty. W biznesie dla kadry menedżerskiej jest często najlepszą szansą na rozwój całego zespołu. Z kolei indywidualny coaching wspiera wdrożenie nowych strategii myślenia i działania oraz wzmacnia pożądane umiejętności.

 

Mentoring 

Rola mentora ma duże znaczenie w zarządzaniu wiedzą w organizacji.  Dzięki znajomości organizacji i bogatemu doświadczeniu, posiadanej wiedzy z zakresu motywacji człowieka, zachowań społecznych i organizacyjnych wspiera pracownika w jego rozwoju, pomagając w wyborze najlepszej możliwej ścieżki.

Poprzez upowszechnienie kultury dzielenia się wiedzą, rozwoju i postaw zachowań społecznych, wprowadzenie programów mentoringowych przynosi korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron - dla pracowników, organizacji oraz osób pełniących rolę mentora.

Shadowing

Trener pełni rolę “shadow coacha” (“cienia”), towarzysząc menedżerowi podczas codziennej pracy i w spotkaniach z zespołem. Shadow coach obserwuje jego działania i zachowania, nie ingerując w ich treść. Celem shadowingu jest obserwacja specyficznych zachowań menedżera, jego kompetencji przywódczych, komunikacyjnych z uwzględnieniem ich skuteczności oraz wpływu na zespół. Shadowing znacząco wpływa na motywację uczestników do wprowadzania pożądanych zmian, podnosi samoocenę i samoświadomość, zwiększa efektywność osiągania celów i radzenia sobie z wyzwaniami menedżerskimi.

 

Pogotowie kompetencyjne 

W Nesse dbamy o to, aby podnoszenie kompetencji było maksymalnie praktyczne. Rozwój umiejętności wymaga od uczestników czasu i motywacji, o które w dzisiejszych realiach zawodowych coraz trudniej. 

Pogotowie kompetencyjne jest narzędziem wdrażania i testowania w środowisku pracy poznanych metod, technik i rozwijanych umiejętności. Realizujemy je w formie on-line lub ćwiczeń 1 na 1 z Trenerem

 
badania.png

Nesse na zlecenie swoich Klientów wykonuje kilkadziesiąt rodzajów testów badających między innymi:

  • efektywność osobistą

  • efektywność managerską

  • efektywność organizacyjną

  • typ osobowości

  • inteligencję emocjonalną

  • zaangażowanie

  • potencjału motywacyjnego w sytuacji pracy

  • wypalenie zawodowe

  • poziom stresu

  • wartości

 

Przykładowe badania:

Kwestionariusz Potencjału Zawodowego  CCQ

Kwestionariusz Potencjału Zawodowego CCQ jest doskonałym narzędziem do badania mocnych i słabych stron potencjału człowieka – jego cech osobowości, temperamentu i motywacji. W odróżnieniu od wielu innych dostępnych skal, metoda ta jest wypełni znormalizowana i wystandaryzowana w warunkach polskich oraz posiada wiarygodne skale trafności i rzetelności.

Wynik badania umożliwia dopasowanie warunków pracy, obowiązków zawodowych oraz ścieżek rozwoju do poszczególnych predyspozycji badanego pracownika.

Extended
DISC

Kwestionariusz analizy behawioralnej Extended DISC jest stosowany z powodzeniem od 20 lat w ponad 40 krajach na świecie.

W każdym kraju przeprowadzane są szczegółowe badania statystyczne, aby upewnić się, że otrzymujemy miarodajne, wiarygodne wyniki. W Polsce narzędzie to używane jest od 2001 roku i skorzystało z niego już ponad 1200 organizacji.

Model Extended DISC opiera się na pracach Carla Gustawa Junga oraz Williama Moultona Marstona. Podstawą tych teorii jest podział zachowań ludzi na cztery główne style określane jako D I S C. Istotą modelu Extended DISC jest precyzyjny pomiar natężenia poszczególnych stylów zachowań w potencjale respondenta.

Assessment i Development Centre (AC/DC)

Assessment Centre (AC) jest metodą diagnozy aktualnych kompetencji pracowników bądź kandydatów na pracowników w trakcie procesu rekrutacji zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Głównym efektem badania jest wskazanie luk kompetencyjnych, czyli obszarów, które warto szkolić i trenować.

Development Centre (DC) jest narzędziem diagnozy dotyczącym planowania rozwoju pracownika. Obiektywna ocena asesora z zewnątrz i indywidualne podejście do pracownika sprzyja temu, by efektem przeprowadzenia sesji DC było poznanie aktualnych mocnych stron i obszarów do rozwoju danego pracownika.

Badanie
180° I 360°

Badania 180° i 360° pozwalają na ocenę kompetencji pracowników oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie wybranych obszarów działalności firmy.

Ze względu na swój charakter najczęściej stosowane są w ramach badania kadry managerskiej. Jest to narzędzie, które pozwala na uzyskanie informacji zwrotnej, która dotyczy badanego pracownika z wielu różnych perspektyw. W obszarach związanych z jego obowiązkami i stosunkami społecznymi. W badaniu biorą udział współpracownicy, podwładni i przełożeni. Sam badany również dokonuje samooceny.