Reklamacje:
Zgłoszenie reklamacji
Reklamacje można zgłaszać do Nesse Anna Wodyńska w formie pisemnej, listem poleconym lub mailem.
na adres firmy:
Nesse Anna Wodyńska,
ul. Panewnicka 270/1, 40-774 Katowice
na adres e-mail: biuro@nesse.com.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail,
nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie,
opis zgłaszanego problemu,
propozycję rozwiązania sprawy.
Termin: najpóźniej w terminie siedmiu dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danego modułu szkoleniowego.
Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.