Reklamacje:


Zgłoszenie reklamacji

Reklamacje można zgłaszać do Nesse Anna Wodyńska w formie pisemnej, listem poleconym lub mailem.

  • na adres firmy:

Nesse Anna Wodyńska,

ul. Panewnicka  270/1, 40-774  Katowice

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • dane kontaktowe do uczestnika/ instytucji, zgłaszającej reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e-mail,

  • nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie,

  • opis zgłaszanego problemu,

  • propozycję rozwiązania sprawy.

Termin: najpóźniej w terminie siedmiu dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danego modułu szkoleniowego.

Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.